Grand Theft Auto V (GTA 5) - هر روز تعداد بیشتری از مردم در جهان می خواهند بازی کنند. این تعجب آور نیست ، زیرا این روش اوقات فراغت جالب ، ایمن و تا حد ممکن ارزان است. یکی از محبوب ترین بازی های ویدیویی این دهه Grand Theft Auto V است که استودیوی Rockstar Games در سپتامبر 2013 منتشر کرد. تا امروز ، فقط در کنسول های بازی و رایانه ها در دسترس بود ، اکنون ، بدون هیچ مشکلی می توان آن را نصب کرد اندروید. توسعه دهندگان توانستند APK افسانه ای GTA V را به دستگاه های موبایلی که "ربات سبز" دارند استفاده کنند.

Game Studio Rockstar Games قبلاً برای تلفن های هوشمند و تبلت ها بازی های ویدیویی GTA Vice City ، GTA III و GTA San Andreas را منتشر کرده است. با این حال ، همه اینها سود مناسبی برای او به ارمغان نمی آورند ، بنابراین او دیگر تولید محصولات خود را برای دستگاه های تلفن همراه متوقف کرد. تصمیم گرفته شد این کار برای توسعه دهندگان مستقلی که پورت GTA V را در اندروید ایجاد و منتشر کردند انجام شود و اکنون همه می توانند آن را بارگیری کنند. از آنجا که این درگاه بدون هیچ توافق و مجوزی توسعه یافته است ، سازندگان آن توانایی انتشار آن را در Google Play ندارند.

علاوه بر این ، تاکنون در مورد نسخه بتا بازی Grand Theft Auto V در اندروید صحبت می کنیم و بنابراین در کار آن مشکلاتی وجود دارد که گهگاه به وجود می آیند. از این لحاظ ، این نرم افزار به سادگی در فروشگاه Google Play از دست نرفته است ، بنابراین باید آن را به عنوان یک فایل APK بارگیری کنید. کیفیت گرافیک در سطح بسیار بالایی است ، بنابراین حتی در گوشی های هوشمند برتر نیز می تواند سرعت خود را کم کند. خوشبختانه ، شما می توانید بدترین تنظیمات گرافیکی را در تنظیمات انتخاب کنید ، که سرعت فریم را به مقدار مطلوب افزایش می دهد. هرچه حافظه رم گوشی شما بیشتر باشد ، GTA 5 بهتر روی آن کار می کند.

منبع : جی تی ای 5 برای اندروید


می پسندم نمی پسندم