دستکش موتور سیکلت

یک جفت دستکش خوب از نظر سازگاری برای راحتی و استایل کم هزینه است و محافظتی که ارائه می دهند بسیار زیاد است (و اغلب مورد استقبال سوارکاران قرار می گیرد). در جامعه مدرن امروزی، اعداد و ارقام ما مهمتر از همیشه هستند. توصیه می شود برای حمایت از دست ها، مچ دست و انگشتان خود کمی سرمایه گذاری کنید.

مانند همه چیزهای علمی، پیشرفت های مدرن در مواد مورد استفاده در دستکش های موتور سیکلت، دستکش ها را ایمن تر و راحت تر می کند.

در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام خرید یک جفت دستکش جدید (یا اولین) موتورسیکلت باید به آنها توجه کنید. این جایگزین سال ها تجربه و درک جدی از نحوه سواری و نیازهای شما نخواهد شد، اما شما را از سبک ها، مواد و ملاحظات متناسب با نیازهای شما آگاه می کند.

دستکش‌های موتورسیکلت باید زره‌ها و مواد ساختمانی بادوام‌تر/روش‌ها را در یک بسته راحت قرار دهند که محدودیت‌های حرکتی کمتری به شما می‌دهد. این یک سفارش طولانی نسبتا خوب است، اما مطمئناً یک جفت دستکش خوب باید در حین انجام این کار خوب به نظر برسد!

دستکش ها دو عملکرد اصلی (با اهمیت مساوی) انجام می دهند: محافظت از دستان شما در صورت تصادف و محافظت از دستان شما در برابر محیط. برای انجام این کار، یک جفت دستکش با کیفیت:

از مواد بادوام و مقاوم که دارای سوراخ و مقاومت در برابر سایش هستند استفاده می کند.
این با تکنیک های ساخت و ساز قوی ساخته شده است که سال های دوام را تضمین می کند.
آنها مناسب هستند.
حداکثر تحرک و راحتی را فراهم می کند، به انگشتان اجازه می دهد تا خم شوند و هوا را در صورت نیاز به گردش درآورد.
دستکاری کیفی با توجه به قیمت موتور سیکلت، نوع دستکش، سایز، سبک و متریال موارد فوق را انجام داده است.

ویژگی های مهم و چیزهایی که باید به دنبال آنها باشید
سبک سواری
چگونه و کجا می خواهید سوار اسب آهنین خود شوید؟ الزامات تجهیزات ایمنی با رانندگی در جاده های سنگین بسیار متفاوت از موارد مورد نیاز برای ترافیک کم سرعت در سطح شهر است. به نظر می رسد که دستکش هایی که می خواهید بپوشید در هر موقعیتی متفاوت است.

درک نیازهای شما برای اطمینان از خرید یک جفت دستکش مناسب مهم است. در حالی که درست است که نیازهای شما به «نیازهای مفرط» خیلی مضر نیست، اما به بازدهی کاهش می یابد.

از خودت بپرس:

با چه سرعتی سوار می شوید؟ آیا به خیابان‌های شهر، بزرگراه‌ها یا هر دو می‌چسبید؟
آیا در جاده هستید یا خارج از جاده؟ هر دو؟
آیا مهم است که دستکش شما برای گرم کردن دستان شما نیز مفید باشد؟
برای کنترل تمام کنترل های موتورسیکلت خود به چه نوع حرکاتی نیاز خواهید داشت؟
ما فرض می کنیم که شما نسبتاً تازه وارد موتورسیکلت و تجهیزات هستید. سوارکاران پیشرفته تر که به دنبال اطلاعاتی در مورد بهترین عملکرد هستند، باید بررسی دستکش موتور سیکلت ما را مطالعه کنند.

نوع دستکش
ما دستکش ها را با توجه به سطح پوشش / محافظت و نحوه طراحی آنها به پنج سبک مجزا تقسیم می کنیم. شورت و دستکش موتورسیکلت ارزان تر از مدل های دیگر است، اما محافظت از مچ و ساعد را نیز از بین می برد.

اگر به دنبال «پوشش روزانه» در جاده هستید، دستکش تور را به شما پیشنهاد می کنیم. این دستکش ها محافظت بیشتری از مچ / ساعد شما می کنند و در سبک محافظه کارانه هستند.

مسابقه - ایده آل برای مسابقات با سرعت بالا. آنها محافظت بسیار خوبی برای دست ها و مچ ها ایجاد می کنند، اما اغلب از نظر ظاهری کاملاً متعادل هستند.
دستکش های همه کاره - یک سبک عالی برای انواع موتورسواری در جاده ها.
ماجراجویی - شبیه به دستکش، هرچند با محافظت بیشتر در برابر آب و هوا.
کوتاه - این دستکش ها روی مچ دست متوقف می شوند. بسیاری از سوارکاران به دلایل آب و هوایی و آب و هوا دستکش های کوتاه را ترجیح می دهند.
خارج از جاده - بر خلاف حفاظت، بر راحتی / چابکی تمرکز دارد. ما این دستکش ها را برای جاده سواری توصیه نمی کنیم.


می پسندم نمی پسندم